Konstig dröm

Hade en jätte konstig dröm imorse. Det var om Anders, att folk misshandlade honom för att han skulle få en flickvän. Haha helskumt.
Lisa var där med typ 3 andra "mammor" och skulle puckla på han lite. Men han gömde sig och sprang iväg. Vilket Lisa såg, så hon skicka en av hundarna efter honom. Så han sprang där med hunden efter sig. Hehe
Sen sprang jag och, jag tror det var brorsan (?), efter honom för att hjälpa han ta bort hunden. Sprang som en galning.
Jag sa till Lisa att "Hur ska han kunna få nån flickvän om han ser ut sådär varje dag?"
Med andra ord: Misshandlad! :P Haha

Innan dess drömde jag nåt annat sjukt. Det var som ett tv-spel. Det var en tjej, säkert jag.. men det såg inte ut som jag, som sprang under jorden på nåt ställe, de var typ en å. Och blev sen upphämtad av nån laserstråle från nåt skeppliknade grej. Som en liten tjej på häst såg.
Så hon börja berätta de för alla. Och vi kom sen och sa att hon bara såg i syne osv. Sen började det där med Anders.

Helkonstiga drömmar! :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, jag hittade det på H&M! Kostade bara 40 spänn! Som hittat! :)

2008-01-08 @ 17:03:15
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0