2008

Då var det 2008 och helvetes året 2007 är borta!

2007 var ett riktigt skit år. De kunde vi gärna hoppat över. Dock finns det några saker jag vill minnas från de året, nämligen jag fick jobb, vi blev 20år och Bulgarien resan!

Igår var det självaste nyårsafton, den spenderades på många olika platser. Först stan med Terra, Brorsan och PG.
På kvällen kom Terra över och vi käka en riktig nyårsbuffé, nämligen köttbullar, snabbmakaroner och ketchup! Vi smällde av våra raketer vi inhandlat och bara hade det gött!
Tog bussen in till stan och vi önskade Gott Nytt År till alla vi träffa och alla i telefonboken på mobilen. Tog bussen till Gåvsta. Smällde av de sista raketerna på åkern där. Gjorde världens vurpa dessutom, hamnade på ciderburken som jag inte fick kasta av Frida sen. Haha sötnos!
Kom till festen, där var det livat. Träffade på mycket folk jag inte sett på hur länge som helst. Bl.a. Anton, Matte, Erik och Adde. Hade trevliga snack med dom. :D
Hade seriöst snack med L. :)
Mycket trevligt folk på festen. En del bråk lite här och där. Blev jag känd för tjejen-som-blev-knuffad-och-körde-huvet-i-stengolvet-och-tuppade-av-för-en-sekund. Jädrans vad ont de gjorde. Folk kom fram och pratade och tyckte synd om mig. höhö
Klockan började närma sig tolvslaget och folket började röra sig utåt. Tvingade ut och med mig Tessa och Adde från toan, där hon mådde sisodär. Haha :P

Gick ut och kollade fyverkerier och alla pussades och kramades med alla och önskade gott nytt år.
Gick in och minglade lite till. Blev knuffad en andra gång och slog huvet i stengolvet. Aj igen.
Slagsmål mellan Sara och Adde ett tag. Herre jösses!
Alla jag kände drog och jag var ensam kvar. Visste inte hur jag skulle komma därifrån, antingen till mig eller någon annan.
Så bestämde mig för att gå hem... själv... i natten och mörkret!
Det tog 3 timmar att hem från Gåvsta. 3 jävla timmar. Lovade att höra av mig när jag kom hem, om jag kom hem, till alla jag pratade med i telefon.
Efter ca 6 vurpor på isvägen så var jag hemma.
Tur att jag hade reflex iaf.
När jag väl kom hem var jag så trött och mådde som ett as att jag däcka så fort jag kom i säng. Skakade som en vibrator och trodde jag skulle spy.
De var min nyårsafton!

Idag har jag ont i fötterna och överallt annars med, tack vare alla vurpor.

Kommentarer
Postat av: Marlene

du kan inte gå sjävlv sådär. varför ringde du inte? inte för att jag var nykter men i alla fall. hade kunnat fixa det på något sätt. Gör aldrig om det där!! Du kan alltid ringa!!

2008-01-03 @ 08:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0