Helg

Skönt med helg må jag säga!

Igår blev det jobb. Kassa tamefan heela dagen. Inte kul! Men iaf...
Efter jobbet så väntade jag upp Anders och Jonas på parkeringen. Tvingade Alle att vänta med mig. Till slut kom dom och hon följde också med hem till Pappa. Kollade kläderna och hjälmar och handskar och dyl. Han fastnade för en hjälm och ett par handskar. Sen blev det rundtur i huset.
De var väldigt impade över Pappas garage :) hehe
De blev också väldigt frestade över en av hojarna.
Efter det fick vi skjuts hem till Alle. Vi fixade lite och sen gick vi hem till mig och lagade tacos och hade Sex And The City maraton medans vi käkade.
Efter ungefär tre timmars tittande så ledsna vi. Alle hade även somnat en del. Så hon gick hem och jag städade undan lite osv och gick och la mig efter ett tag.

Vaknade vid 9 - halv 10 imorse. Messade Lisa och sen kom hon och hämta mig runt 10 tiden. Då for vi till IKEA och sen till ÖB.
Hittade ett lakan och ett överkast på IKEA och en hel del andra grejer på ÖB, lite shampoo och så.

Och nu är jag hemma, kom hem för över en timme sen tror jag. Har diskat och käkat lite. Och kollat på när grabbarna körde lite Guitar Hero.

image200image201
(Bilder: Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0