Helgens galenskap

Var inte igår jag skrev här, som vanligt.
I fredags kära vänner så var jag över till Johanna, där även Tessa, Micke, Jim och Jossan höll till. De satt och slurpa lite alkohol medans jag höll mig nykter. Bortom natten så drog jag hem och sov.

Lördagen
upp och sen fara in till stan för att gå på bolaget en snabbis för att inhandla lite lördagsdricka till mig och Sara. träffade även på Alle och hennes päron. Satt med dom och käkade och sen tog en tripp på stan igen. Begav oss till Gränby. Första gången jag var där sen de byggt nytt. Helt okej.
Hemåt och göra sig iordning. Runt kl 19 kom Sara över. Då blev det att slurpa lite alkohol och kolla på Björns DVD. För att sedan spela väldans högt på stereon och snacka skit och bara lalla runt.
Efter ett tag var det dags att ta bussen in till stan, för att sen gå i världens lerpölar. För att sedan hoppa på tåget som skulle ta oss till Sthlm. Väl på tåget torkade vi av våra leriga skor och smögdrack lite. Dock kom det aldrig någon biljettkontrollant, så där hade man köpt biljett i onödan.
Anlände till huvudstaden och begav oss till tunnelbanan som skulle ta oss till Gamla stan. Traskade till Huset, var lite förvånad ändå att jag hitta. Dock kanske inte så svårt. Men iaf. Kom dit. Skojig vakt. Hittade på Sebbe i vimlet. Träffade ju honom senast i somras.
Sen dom närmsta timmarna spenderade vi där. Träffade på massa skojigt folk.
Dock fick jag för ont i magen för att kunna röra mig, så blev sittandes ett tag. Eller okej, ganska länge. Synd, med tanke på att jag var tvungen att dissa stans sötaste grabb. Ångest ;) Haha.
Sara var full som en kastrull vid de här laget, men det hindrade inte henne för att ta en Tequila kl 2. Haha.
Sara hittade nån grabb att leka med, jag stod och snacka med hans kompis, då jag inte orkade dansa. Tillslut var kl 3 och det var dags att gå därifrån, då de stängde.
Vi fyra tog en tripp genom Gamla stan och hamnade till slut i Slussen där vi tog tunnelbanan till T-centralen.
Jag var nog den ända på hela stället som betalade och inte planka. Laglydig?

Vi bestämde oss för att dra med han kompisen hem för att sova på en madrass på hans golv. Haha. Ganska galet faktiskt. Helt främmande människa. Man får ju välja sina offer som vi sa :P
Han skulle nog aldrig kunna gjort nåt mot oss. Han var verkligen översvensk och pratade bara såna där ord som ingen förstod. Ah, allmänt översvensk och ganska töntig. Ganska dryg också för den delen. Haha.
På tunnelbanan till han, så satt det en snubbe bakom Sara som satt och glodde på mig hela tiden. Skit läskig. Sara lyckades ju säga både mitt för och efternamn, vart jag jobbade och vart jag bodde högt så han hörde. Väntar bara på att han ska komma där om natten och mörda mig ungefär ;)
Anlände tillslut till Ängby plan, där han bodde. Travade en bit för att sen komma hem till han. Skickade iväg ett sms där jag beskrev allt till Tessa, utifallat vi skulle dö eller nåt liknande :P
Där plockade han fram madrass vi kunde sova på med jackan som täcke. Sen var det godnatt.
Sara knuffa ut mig på golvet ungefär hela natten, plus hon tog min "kudd del", hade ingen kudde, men där jag hade huvet.
Hade ställt klockan på 9 någongång. Vaknade och begav oss till tunnelbanan igen för att åka till stationen. Köpte frukost på Pressbyrån och satte oss på tåget mot Uppsala.
Jag hoppade dock av i Knivsta, för att jag skulle till syrran den dagen.
Sen hela söndagen spenderade jag där. Spelade kortspel med ungarna och kollade tv och spelade spel på datorn. Hah.
Brorsan kom efter ett tag också. Sedan på kvällen beställde vi hem pizza och kebab.
Vi tog sedan 21.05 tåget hem. Som självklart var försenat...
Hemma vid 22. och då bums i säng.

Har tyvärr inga bilder från helgen, då inga sådana togs.



Igår fick jag reda på ganska tråkiga saker. Hur kan det ha blivit såhär? Jag förstår verkligen inte. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0