Kulturnatten

Jajjemen, den pågår ju just nu i stan. Gosh i taket, aldrig sett så mycket småbarn på en och samma gång. Jösses!

Idag har jag plockat och plockat. Lagt ner massa saker i lådor. Har bara 2st lådor kvar, av tio, som jag fick av Kalle. Måste införskaffa tejp, så jag kan tejpa ihop andra lådor jag har här hemma.
Men men.
Sen blev det Pizza för våran del. Jag, brorsan, Mattias och PG gick och käka. Sen gick jag och mötte Mogge vid bussen och hon höll oss sällskap medans vi åt.
Kan ni tänka er vad jag lyckades med? Jag fick i mig en hel jävla pizza! Haha. Jösses amalia! Första gången fan. ;P
Efter maten knallade vi hem till mig. Sen efter ett tag kom PG igen och hämta upp brorsan och vi fick åka med in till stan. Vi gick hem till Mogge där hon satte på sig en till tröja och bytte skor.
Ner på stan igen. Knallade runt. Nästan de första vi gör är att träffa på Julle! :)
Gick vidare. Sen gick vi in på en liten gata vid slottsbacken, och vem får vi träffa där? Jo, om inte självaste Elvis! ^^, hihi. Ödet...

Knalla runt lite mera.
Efter ett tag kom vi på att vi skulle gå och checka musikens hus. Världens fulaste klump. Men helt ok innuti. Fast ingen höjdare ändå.
Mogge räknade till 23st toaletter på rad på en våning hah :P Och de va ändå bara tjejernas. Ack å ve.
Tog kort på de, haha, kan lägga upp de sen. Nu orkar jag inte.
Sen satte vi oss och kolla på folket som stog och dansade på ett dansgolv där inne. Hah. Så fult dock!

Sen kom vi inte längre än utanför seven, så ringer brorsan och säger att de ska åka hem och självklart hänkar jag med. Fanns ju dock inte så mycket mer att göra. Kallt och regnigt. Mogge såg bara trött och fryssen ut stackarn.

De var min lördag... Hur var din?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0