Resumé av 2006

Tänkte ta och ta en resumé och saker man bör komma ihåg från 2006 som jag lovade imorse.

Börjar väl i Januari då.
6 - Jag fyllde 19. Hade "lite" fest. Hanna, Jessica, Calen, Aron, Putte, Emma, Tessa bl.a. Tessa och Aron fann varandra en stund där på kvällen. Blev kaos, Hanna blev utkastad & Calen blev drogad. Men blev bra tillslut iaf.
14 - Alfons med Jessica. Blev för fulla och söp med brorsan och syrran. Slutade sisodär.
17 - Tessa och jag hade fotoprov, vi skrek svaren genom väggen. haha
27 - Fest hos Hanna. Jag blev dåligt full. Däcka på Calens toalett. Tessa skulle ta hand om mig, men hon låg i badkaret och pratade i telefon. Lyckat. Haha

Februari
3 - Jag och Tessa åkte till Tobbe i Nyköping. Gick på krogen Paparazzi. Vi dansa själva på golvet, mycket publik. Men vaddå, vi behöver ju aldrig åka dit igen, så varför inte skämma ut sig ordentligt? :D
16 - Brorsan 25 bast!
26 - BB Live med Tessa. Stod ute i snön i 2h. Iskallt! Var minsann på tv också.

Mars
9 - Klippa mig. Jösses... Sen nån fest med Jessica och Frida
10 - Nån fest i Gimo med Jessica
14 - Jag och Tessa satt och redigerade 96st bilder till vårat projektarbete. Tog 7h. Segt!
23 - Projektarbetet in. Mycket duktiga var vi minsann!
27 - Våran APU börjar, blev till att intervjua alla lärare på skolan haha. Som vi jobbade och slet med de där!

April
9 - Oliwer 6 bast!
14 - Aron 19 bast!
18 - Tessa klarade teoriprovet.
22 - Tessa och jag drog på fest ute i ingenstans med Aron, Jimmy och Putte. Massa bråk, Tessa och jag hejade på!
25 - Tandställning under på!
30 - Sista april... Ojojoj

Maj
3 - Hanna fixa körkortet.
7 - Streetcars fest med Pappa.
13 - Jessicas studentskiva!
22 - BB Final! Vi var råtaggade! Och JESSICA vann! :D Missade dock sista tåget hem. Ringde Freddan. Sov på hans matta. Ta tidigt tåg och åkte direkt till skolan.
24 - "älskade dig kaka"
27 - Våran studentskiva. Vi spårade på middagen. Haha. "Runkeballe!"
29 - Sebbes studentskiva.
31 - Anton 19 bast! + Jossas studentskiva!

Juni
1 - Åkte till småland till mina kusiner och moster.
6 - Lollos studentskiva.
7 - Tezzas studentskiva! + Tessa tar ut sin tandställning.
9 - STUDENTEN! Åkte Z3an med pappa. Som vi skrek och gal. Och blåste i våra kära visselpipor. Haha. Roligaste på heeela dagen! :D + Tezza 19 bast!
12 - Tessa 19 bast!
16 - Jessica tar studenten! + Jag, Tessa, Tezza, Marre & Jossa drog till Se7en med våra Partyhattar! Hetast på stället!
23 - Midsommarafton. Fest hos mig med brudarna. Sen kom fjortis och jag, Tessa och han spetsade vodka vanilj och oboy tills kl 07.
27 - 30 - Var kanon/gerbil vakt åt Tessas huggdjur! :P

Juli
1 - Annina 19 bast!
2 - Marre 19 bast!
8 - Ambulans transsport...
12 - Åka hoj några vändor fram och tillbaka till Stockholm med pappa.
16 - R.I.P Britney! (Tessas gerbil)
21 - Åka till Tobbe i Nyköping igen med Tessa. 2h väntade i tåget pga brand. Blev till slut 5h försenade till Tobbe.
22 - Fest hos Tobbe. Tessa blev snorfull på förfesten. Haha. Totalt däckad.
24 - Mamma fyllde år! + Elli 24 bast!
25 - Pappa fyllde år! Var med på hans fest och hjälpte till :)
27 - Tessa fick sig en liten sjukdom... haha :P

Augusti
2 - Min namnsdag till att börja med. Sen hjälpte jag mamma med rabatten på baksidan som vi slet så med. Sen plockade jag och Marre galet mycket blåbär! :D
4 - Kräftskiva hos Tezza! Fixade oss galet mycket innan. Mycket mycket kul vare!
8 - Pippimaraton med Marre och Tezza.
9 - Vi bjöd pappa på italiensk restaurang!
10 - Jag, Jessica och Hanna söp för mycket. Sprang i vattenspridarna på en stängd fotbollsplan.
11 - Åkte till Cityfesten med Marre och Tessorna.
16 - Se7en med brudarna. VIP, gick förbi alla nördar i kön.
18 - Tandställning uppe på! + Tezza flyttade till Nyköping.
24 - Åkte hoj med syrran och hennes polare. 240km/h... Wroooom!
25 - Restaurang med pappa, bror, syrran och pucko #2. Sen Rix Fm, Tessa följde också med. Vi var tv stjärnor som vanligt!

September
1 - Jessica fixa körkortet!
9 - Kulturnatten med Jessica och Tessa. Rökte för första gången i mitt liv... Haha. Farbror blå var dum!
15 - Förfest hos Tessa med Sebbe och hans kompis Linus. Sebbe spårade galet. Haha
16 - Middag hos Marre! :)
17 - Första gången jag röstade...
25 - Min blogg kom till världen för första gången! Tessa kom på namnet...
30 - Fest i Skyttorp med Jessica och Jim och hans kompisar. Drack spetsad whiskey. Pök haha

Oktober
7 - Första gången vi träffade Anton och Erik. Fest i Funbo med dom + Tessa och Jessica. Tessa asfull och Anton sprang med vattenglas.
11 - Tessa gjorde halkbanan!
13 - Åka till Klövsjö med Hanna, Johan och Calen.
14 - Åkte till Vemdalen och kollade runt.
19 - Erik 19 bast!
20 - Vara med Jessica, Adde och Jim. Grabbarna däcka, vi fick åka hem vid 4-5 på morgonen. Jag sjöng för att hålla Jessica vaken. Haha
21 - LÖVMÖRDAREN! Skulle åkt till Bällinge med Jessica, Anton, Erik och Co. Bidde icke så. Det blev akuten för Anton med sprucken läpp.
23 - Syrran 32 bast!
25 - Prata med Bengan om praktikplats, fick!
28 - Fest hos Arvid med Jessica, Tessa, Anton, Erik. Grogga hos pappa först. Jessica och jag mördade nästan Bullen. Jessica däckad på toa. "Förlåt då!". Vi satt inne på toan allihopa och samtalade glatt medans lille Jessica låg hängd över toan. Haha. Grabbarna fick sig en varsin sprucken läpp.
29 - Vaknade upp hos Erik allihopa. Grabbarna mixade mat. Mindre smarrigt. Alla var lite som allt bakis. Jessica mest. Glo 2½ film ungefär.
30 - Börja min praktik på ICA!

November
2 - R.I.P Älskade Tina! <3
3 - Tessa, Jessica, Anton och Erik kom över. Glodde film. De drack öl. Vi trängde ihop när det väl var sovdags.
5 - Hanna 19 bast!
7 - Planerade värsta framtidsplanerna med Erik om han lyxhus som jag ska få bo i om sisodär 20-25år när han är rik.
9 - Jessica och jag köpte present till Hanna. En gran!
10 - Fest hos Adde. Pök för några. Medans vi andra fick klämma ihop oss i en liten säng. Gos xD
11 - Tessa, Jessica, Anton, Matte och Erik kom över. Även Bullen ett tag. Jag fick massera fötter.
12 - Bio med Järngänget! The Guardian!
14 - Jessica 19 bast! Åka till henne och käka tårta. Hon fick ett mini bowlingsett utav oss! Som jag och Tessa sedan knäckte henne och Adde i!
17 - Fest hos Adde, Poo-Poo. Järngänget drog dit. "Har du hittat körkortet i ett kellogs paket eller?" Pök...
18 - Donken med Jessica, Tessa och Anton. Anton ville ha ballong. Anton fick ingen ballong! Sen på kvällen fest där igen.. Dock andra folk.
19 - Min namnsdag! Lisa 50 bast! Åka dit med Mamma och fira!
23 - Tessa fixa körkortet!
25 - Motorgårn med Jessica, Adde och Tobbe. Träffade på Anton och Erik där. PUSS!
26 - Emelie 10 bast!

December
1 - Ut på Se7en med De Ultimata. Tessa och jag gick och träffade Anton, Erik och Massa andra. Sen drog jag runt med dom. Svarttaxi xD
3 - Mindre kul dag om man var i mina kläder...
4 - Träffade min Mogge för första gången. Hon var prao och min uppgift var att ta hand om henne!
8 - Åkte till Jessica med Tessa och Adde. "Saknar att sova bredvid dig!" Haha. Jösses!
10 - Börja på posten. 20.15 - 04.15. Gick till stan i världens storm.
15 - Fest hos Adde. Järngänget + andra. Åkte lastbil med Adde, resten vet vi...
20 - Fick sortera på klumpen, roligt! Höhö.
22 - Anton och Jimmy kom och hälsa på. De däcka dock i min säng...
24 - Sista julaftonen som en hel familj...
25 - Jossa 19 bast! Förfest hos Marre med Tessa också. Sen Se7en. Träffa folk. Drog till motorgårn med Jessica, Adde och Micke + hans brud. Träffade Anton o Co. Sov i Addes iskalla hus!
27 - Börja på ICA igen.
28 - Fick julklapp på posten! :)
31 - Nyårsafton! Förfest och mat hos mig med Tessa och Jessica. Sedan till Valsätra där vi träffade Anton o Co.

Det var väl ungefär de roligaste och speciellaste händelserna under 2006. ENJOY!
Galet långt det blev! :)

Kommentarer
Postat av: Thess

Lätt de roligaste å bästa året ever! ohhhyiha.

2007-11-24 @ 03:00:43
URL: http://delikaterra.blogg.se
Postat av: Karin

Kan inte annat än att hålla med. 2006 is the shit! eller... was!

2007-11-24 @ 03:08:13
URL: http://kokaiin.blogg.se
Postat av: Jess

Underbart Karin!

2007-11-24 @ 15:45:23
URL: http://JessUppsala.blogg.se
Postat av: Egoina

haha, hur kommer du ihåg?

2007-11-25 @ 10:56:00
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0