The big bakis dagen

Ya! För de första så vill jag bara säga att jag hade grymmt kul igår! :)
Dagen började med att jag jobbade en timme ungefär, en och en halv kanske. Sen gick jag hem och bytte om och sen for jag in med bussen med Terra för att åka in till där Marre sprang ut. Letade upp Marres föräldrar och släkt osv. Sen grattade vi henne och greja! :) Så åkte dom iväg på flaket och vi tog bussen till stan. Var grymt avis på dom, vill också ta studenten... igen! :D De är ju kul ju ^^, Hehe
Så gick vi och tralla på stan och kolla på alla som åkte och skrek och tuta för blåtta livet. Gick till bolaget och skaffa lite dricka för kvällen.
Drog hem vid 3 nån gång. Skulle vart hos Marre halv 4. Men så blev det inte :P Vi kom la dit vid halv 5 istället eller så. Då satt de och käka och vi tog också mat. :) Sen var det dags för tårta. Smarrigt!
Sen kom även Jonas och sen även Josefin. Så satt vi och drack och hade de allmänt kul.
Tog bussen in till stan runt 23 tiden, då alla var sådär lagom onyktra, träffade på Anton i kön! Sen höll jag inte på att komma in, men de gjorde jag så ah :P hah
Sen lattja vi runt där på Se7en och hade förbannat kul. Eller jag iaf... :)
Träffade på många man kände igår och inte har sett på sisodär jäätte länge. Så de var himla kul! :)
Sen uppträdde ju Markoolio och vi stod längst fram och rocka loss :D Haha. Gaalet kul vare.
Terra och jag toucha hans ben. Yeaah haha :P Han stod ju bara 30cm eller nåt från oss så. Jo jo hej hej :D
Tog sista bussen hem, där jag träffade på ytterligare folk man inte träffat på ett bra tag. :)
Funny funny funny! :)

Kom hem och full man var så råka jag hälla oboy över min mobil, och jag orkade inte torka så noga inatt så den satt fast imorse. Haha. Menmen.
Var bakis imorse runt 8 eller nåt när jag vaknade. Men somnade om till halv 12, då var jag icke bakis och gick upp! :P

De var min dag och kväll. Grym!

Tyvärr har jag nog lite minnesluckor :O De brukar jag nästan aldrig ha. Har bara hänt ett fåtal gånger. Menmen sånt man får ta helt enkelt.


Satte mig ute och käka frukost. Men klarade inte av att sitta där ute, för varmt. Galet varmt. De var typ 32grader i skuggan! Nee jag är inte så förtjust i värmen jag. Tacka vet jag vintern :D



Tack för en grym kväll flickor och pojkar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0