Fredag

Jahopp, då har ännu en vecka gått. Vart tar dagarna vägen?

Idag blev det en del plock osv. Jullan kom ju vid 12, och då fick hon sitta i kassan till typ kl 15. Så de var tråk! Och andra Jullan satt ju ute, och där får man ju inte vara allt för länge, då får man skäll. Vilket jag har råkat ut för ett antal ggr den här veckan. Fy på mig!

Idag kom det en ny snubbe, en sommarjobbare eller nåt sånt :P En E-look alike igen. Och jag skojar inte, fyfasiken vad lik. Jag dog.
Men iaf. Fick hjälpa han med färskvarorna först. Sen började vi två plocka lite bland saften och sen lite på hyllorna. Sen var det dags för honom att gå och sätta sig i kassan. Det är tre stycken som ska lära sig den nu för sommaren. Fyra med mig, men vaffan jag får ju aldrig sitta längre :/ Bara för att jag vill de nu :P Bah!
Sen fronta jag apmycket! Bläsh...

Kom hem. Syrran kom och hälsa på, var meningen att hon skulle låna mammas mc ställ, men fanskapet hade ju för fan sålt de. Ehm.. okej? Aja. Fuck you!
Sen laga jag mat till brorsan och mig.

Sen nu sitter jag här lite halvt uttråkad. De är fredagskväll, jag har precis skurat badrummet i 40min, är det nåt allvarligt fel på mig som sätter sig på alla fyra och skurar ett fucking badrum en fredagskväll? Tror nog de.
Men vad ska man göra då, när alla andra är bara... bajs!?
Är ju inte ett dugg partysugen, annars kunde jag hängt med på krogen. Men nee, känner inte för de. Det är galet tråk där, alltid samma grejer, samma folk. Allt samma varje jäkla gång! Trött på't! Och hör sen!

Så, vad ska man sysselsätta sig med nu då? Skura de en gång till? Nee.. Skura andra badrummet? Noooway! Städa mitt rum? Inte fullt behövligt, man kan åtminstone gå i de nu. Finns viktigare saker att städa...

Fuck vad jag hatar mitt nuvarande liv!



Adjö från tråkiga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0