Djup sömn

Måste ha sovit bra djupt i natt. Hade både missat samtal och fått sms. Jag som alltid brukar vakna. Har nog aldrig missat ett samtal när jag sover. Haha

Igår... Ledig. Skönt.
Sedan blev det kväll och jag drog mig till Terra, i mina skor som jag inte borde haft på mig. Har nämligen en vattenblåsa under hälen som är stor som en krona idag. Eller fick den igår. Men ah. Inte lätt att gå.
Men iaf...
Så tvingade med henne hem till mig igen för att byta skor. Gick till bussen, som kom precis. Bra tajming!
In till stan och trava till Hanna.
Utanför hennes hus, så här vi hög musik. Jag gissade på att det var Hanna som spela. Mycket riktigt.
Förstår inte varför de alltid ska spela såå hög musik, de är så att man får skrika till varandra.
De e la inte kul dä heller!?

Sen drog Terra och jag ner på stan. Tanken var People för att hälsa på och gratta Jossa, men kön var typ 3mil lång så vi travade vidare. Träffade på några av alla Terrans pojkar. xD
Timmarna gick och sen blev det dags att ta tåget hem.
Skildes åt på perrongen och gick åt varsitt håll.
Jag travade på väldans fort. Det var läskigt.
Bet ihop av min smärtande häl.

Kom hem. Skickade iväg ett sms till Plutten att han skulle ta in katten. Då jag hade gått förbi hans hus och kattstackarn stod ute och jamade :|

Hopp i säng och somna tydligen som en stock.

Och upp och hoppa igen imorse vid halv 9. Och sen trava iväg till jobbet 45min senare för att jobba.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det är så kul med julkalppar!

2007-12-27 @ 19:01:34
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Lina

HAHA! ja den är skitgrym! fick den av min pojkväns farmor, hon köpte den när hon var i USA för två veckor sedan! hon och hennes systrar tripp, trapp, trullade in i en porrbutik och köpte en till mig och min pojkväns syster! HAHAHAAA!

2007-12-27 @ 22:33:09
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0