Statoils parkering

Nu är det helg. Skönt.
Igår jobbade jag först till kl 17. Eller "jobba" vi gjorde la inte så mycket på sisodär ett par timmar. Fanns inget att göra. :/ Skit tråkigt.
Sen träffade jag Terra och Jessica. Först drog vi till pappas grav och hämta etiketter och band. Förstås glömde vi ett fick jag veta idag. Men de är fixat nu.
Sen drog vi in till stan. Kollade in Uppsala Reggaefestival som pågår förfullt just nu här i stan. Fast de var inte så kul så vi drog vidare.
Drog till Se7en och hälsa på lite folk. Sen gick vi till bilen.
Körde runt och greja lite. Till slut hamnade vi på Statoils parkering. Och sen anlände även Sandra och några till.
Där befann vi oss i några timmar. Haha. Var som man var 15år igen och hängde i centrum.
Menmen, de var kul iaf :)

Idag sov jag till kl halv 3. Helt sjukt. Eller iofs, kom ju hem vid kl 4 imorse så. Vaknade först av att Lisa ringde imorse vid kl 11. Men sen gick jag och la mig igen och vakna då halv 3.
Sen dess har jag lallat lite vid datorn och lagat mat.
Snart ska vi nog troligtvis bege oss till Gävle - Cityfesten.
De stog mellan de och Eldfesten. Haha. Men vaffan ofta pejja 160kr för att kolla på en brand och se fjortisar sitta och spy i diket. Nej, så kul är det inte. Så vi beslöt oss för att tralla till Gävle istället :P
Blir nog, förhoppningsvis, kul där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0