Pucko

Bah då var ännu en kväll klar... jobb kväll alltså.
De var jag, Puttrik - Sommarjobbare, Emma - Extrajobbare och Johannes - Extraextrajobbare som fick stänga idag. Hah lyckat ;P Men vi grejat!

Som vanligt som kom rastafarfar och hela tjocka släkten in typ 5min innan vi stänger och är alltid lika seeeega! Seriöst. Kl 20.10 höll de på å fiffla med kortet... Sen kom de på ännu mer grejer de skulle ha. Då sa jag till dom att vi hade stängt för 10min sen. Men nee inte skyndar de sig inte. Inte de minsta.
De är aalltid samma sak. Jämt. Alltid dom.
Fan va lack man blir. Baah! ;P

Skar
mig på nagelbandet på en hundring idag också. Så tvinga Puttrik att hämta plåster åt mig :D Satt ju i kassan, så kunde ju inte görat själv. Hähä

HAH stabilt, har mycket bas på musiken just nu så ett batteri står och gungar på bordet ;P Inte bra... :P

Jobbar söndag igen... Ledig imorrn. Yey... fast då ska jag städa. Behövs ska jag säga.. Usch och fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0