Mask attack och fetto mjölk

Jobb dag 2 = ÖVER! YES!

Blev ju som sagt en liten promis på morgonen. Sen mot jobbet. Fick sätta mig i kassan och lalla. Elvis kom!
Sen har de bara flytigt på.

Skulle plocka upp lite kattmat idag. Usch och fy!
Kände en doft som inte lukta så vidare gott. Sen ser jag att en burk är trasig. Sen kollar jag lite närmare av nån anledning och ser vita små krypande små äckliga äckel maskar krypa omkring där inne. Fyfaan!
Kan ju tala om att de kröp på mig hela dagen efter de. Fan va äckligt det var!
Aldrig mer plocka upp kattmatsburkar :P

Terra kom och hälsa på mig en stund idag :) Brun och grann. Synd att jag inte hann snacka så mycket.
Var tvungen att ta kassan :(

Haha var några ungar, ca 10år, som skulle handla lite grejer.
Ena pojken köpte lite röd mjölk. Då säger flickan i sällskapet:
"VAH!? Köper ni röd mjölk? Vet du hur mycket FETT de är i dom? Ni kommer bli jäätte feta!"

Haha kunde inte hålla mig för garv, lät så fult :P

image73

Kommentarer
Postat av: Elin

haha just det, tänk om det var därför.. sen dödade jag ju en spindel också. regn imorn alltså :P

2007-08-21 @ 22:28:10
URL: http://elin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0