Jingle Bells

Hehe min käre vän L har fått tröjorna jag skickade till han. Galen! :S Haha helt överglad. Chilla mannen! :D

Var meningen att jag skulle ta en tripp med Marre, men hennes lilla mazda hade lagt av på jobbet. Hehe stackarn.
Får ta de imorrn eller nåt.
Får se hur länge jag jobbar imorrn. Ska ju på möte imorrn, om mammas bouppteckning. Tåget går halv 2. Så då sa Bengan att jag skulle komma tillbaka och jobba :/ Men såg att de faktiskt var rätt många imorrn. Får se om jag kan smita tidigare iaf. Palla :P Tisdagar är tråkiga!

Btw, Julia jobba idag :) Skoj skoj skoj!

Och föresten, maten jag laga, den smaka gudomligt haha :D Nej men de va jäkla gott faktiskt :) Prova de!


Nu kom de upp en jul låt på winampen. :P
Hey, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh.

Kommentarer
Postat av: Thess

Men god jul da?

2007-08-13 @ 22:28:22
URL: http://delikaterra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0