Jag vet, jag vet, jag veeeet

Jag är sämst på att uppdatera den här bloggen. Även bdb. Sämst är jag. Verkligen ursämst! Fy på mig!!
Dock har jag nog inget vettigt att berätta. Har princip suttit hemma hela helgen lång. Förutom igår då jag jobbade fram till 18.15. Sen hem och glo film och zappa på tvn hela kvällen. Tills jag ledsna och gick och la mig och läste en bok.
Håller på att läsa Carolina Gynnings bok Ego girl just nu. Skit bra! :D Me like!

Jösses vad det har snöat då. Massvis. Verkligen. Jag och brorsan var ute och skottade. Det var ingen idé om man kollar ut nu. Lika mycket igen.. Fotspåren syns inte längre..

Förövrigt idag har jag hjälpt Alle med hennes bloggdesign. Ganska duktig...




Så här ser det ut på våran baksida, eller såg ut snarare. Det var i morse. Nu är det typ dubbelt så mycket.
Mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0