Söndag

Snart dags för en ny jobbvecka. Det går verkligen fort. Var ju fredag nyss och imorgon är det redan måndag. Mhm..

Gårdagen spenderades på lite olika håll. Först hemma och rensa ur skafferiet. Behövdes. Men nu är det rätt tomt. Hittade en massa gammalt och sånt vi inte kommer äta upp iaf. Massa saker mamma gick å smaska på hehe. Ne du mamma, nu är dom väck. Sorry ^^
Men det blev så mycket trevligare.
Sen tvättade jag några maskiner och gjorde en del del annat också. Dammsög hela kåken bl.a. Osv osv osv.
Klockan blev kväll och jag tjata till mig att Terra skulle följa med och käka på vreten. Sagt och gjort vi gjordet. Käkade varsin kebabtallrik och drack cola. Smakade smaskens.
Sen hem till mig och jag hämta en massa grejer och vidare hem till Terra där det blev lite fördricka och fixning.
Vid 23 - 00 tiden kom Jessica och Frida och hämta upp oss så for vi mot Knivsta, till Adde.
Väl där var det inte så mycket folk. Vi satte oss i köket och drack lite och hade det trevligt. Folket drog sig in mot oss, självklart ;) Så tillslut befann vi oss alla där.
Fick ett armband haha. Dock ska han få det åter nästan gång jag möter han! Dessutom hade jag på mig nåt koppel liknade grej runt halsen, som Terra tyckte jag skulle ha. Adde fick ha den senare.
De höll på att leka nån knasig lek, Adde och Stampe. Kan inte varit speciellt skönt. hehe. menmen

Vi drog oss vidare, fick även med oss Rolf i bilen in mot stan. haha. Sate vilken irriterande person. BAH! Liten snyltare var han minsann. BAH igen!
Men iaf... vi kom till Gränby nånstans på nån fest. Sara var där. Drog la efter kanske 10min igen eller nåt sånt. Vidare mot Donken där vi mötte upp Sandra och Mickan. Så satt vi där och käka ett tag. Stötte på Anton och Bullen sen. Så har man skämt ut sig för honom igen då.. Baaah.
Men iaf. Vi drog vidare hemåt.
Hem och sova.

Vaknade vid 9 snåret. Vaknade bakis. Vaknade av hostan. Somnade om. Vaknade vid 11. Gick upp. Käka och greja.
Sen gick jag och brorsan ut och fixade en del ute. Sen in och frosta av frysen och kasta massa äckelmat. Behövdes ännu mer! Jösses. Snusk!
Så nu är den jätte tom. Ekar nästan. haha
Lisa kom och hjälpte oss med de. Sen åkte vi och handla på ICA. Hem och fixa mer med frysen och sen laga mat.
Kollade på film och smaska i oss vår underbara lagade måltid. Mästerkockar minsann. Hah! :D
Sen nu sitter jag här och gör inget vettigt.
Vattnade nyss blommorna. Och snart är det väl bara dags att gå och sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0