Idol

Fredag. YEY freeeedag!
Idag jobb från 12 - 20.15. Funka prima. Lina kom och jobba sen! :)
Sen cyklade jag hem mina varor och sen for jag till Marre där jag blev bjuden på godaste maten och glassen! :D
Tack så jätte mycket hjärtat! :)
Sen satt vi och kollade på Idol samtidigt som vi käkade. Sen lasta vi in min cykel i bilen och körde hem till mig. Där hon hjälpte mig lite med blommorna :)
Sen kollade vi Idol igen och sen åkte hon hem.
Så nu sitter jag här och tråkar en aning.

Terra den nörden då, hon har åkt till Tyskland över natten typ.. Bah! :P Hoppas du inte bangar imorrn, då jäklarns! :P

Kommentarer
Postat av: Karin

ha en fin dag:)

2007-10-27 @ 10:48:17
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0