Dan innan doppardan

Jösses vi åker imorrn! Helt sjukt! Men ska bli härligt! :)
Men nog om det..

Har ju inte berättat så mycket om vad som skedde ihelgen. Så tänkte göra't nu!

Fredag:
Jobbade först till kl 16... eller den blev väl 16.15 :P Då fick jag inte vara där längre för Cicci och Anders. Så då drog jag hem. Hem och byta om och göra sig iordning osv. För att sedan hoppa på bondbussen till stan, där Tessa, Hanna och Jess satt. In på krogen och röja där. Träffade på folk man kände osv som vanligt typ. Sen gick Tessa och jag ut för att hälsa på Anton, och även Erik som vi stötte på i dörrn. Stod och snackade lite med honom innan de drog vidare. Sen ta sista bussen hem.. själv. Bara för att lilla Hoeii Tessa skulle till Exet och pöka hah. Så kan de gå minsann... Fick underhålla mig själv med att plicka och snacka i mobilen, för att inte somna snarare. Sen hem och sova!

Lördag:
Började med att jag väntade på Hoeii Tessa ett bra tag för att hon skulle komma hem. Sen åkte vi in till stan. Först till bolaget för att köpa dricka inför kvällen och sen vidare till massa elektronikaffärer för att söka efter kameran jag vill ha. Men den verkade vara slut så det sket sig direkt. Sen letadev vi även efter present åt Marre. De ända vi hittade än så länge var ett halsband. De kommer mer sen Marre! ;P Sen hem och stressa efter stan för att sedan vänta på Sego-Jess, då vi skulle gå till Marre. Men hon kom till slut och vi drog till Marre. Där vi visst var först, även fast vi var över en halvtimme försenade. Haha. Menmen. Så käkade vi och drack gott i några timmar. Sen var de dags för att åka in till stan vid halv 11 ungefär. Tezza hade ju bilen så jag, Tessa, Jessica och Marre hoppa in där. Resten tog bussen :P Vi packade på dom massa vatten och påsar som möjligtvis Erika skulle behöva, hon mådde ju inte så bra dock :P Hehe. Menmen vi kom in iaf. Och vi drog in på krogen. Väl där stötte vi på Anton och en full Erik som babblade som sjutton sen när jag stötte på han ute. Haha. Och även annat folk då förstås. Sen tappade Marre sin mobil. Men Vakt-Göran hade hittat den och lämnat in den. Så det var ju tur de :) Sen försvann Marre och Niklas spårlöst och sen var klockan så mycket att vi var tvungna att fara hemåt.
Sen vid 03.20 ungefär ringer Anders och frågar vart vi håller hus. Då var det dags för efterfest tydligen. Han kunde inte ha ringt en timme innan va? :P Nejnej..

Söndag: Bestådde utav att tvätta, måste ju ha rena kläder inför Bulgarien! :) Sen började jag även att packa. Förstår inte hur Marre kunde ha så mycket i sin resväska. Min är inte ens halvfull och jag är nästan klar :S Är det jag som packar lite eller hon som packa mycket? Jösses... Menmen..
Sen bestämde vi oss för att åka på Krogsöndag, Jag, Brorsan, Tessorna och Jess. Så då gjorde vi de. Vi vann.. nästan! Doh. Nära..!
Sen hem och sova. Det var allt ungefär...

Sen idag måste jag fixa det sista inför imorrn. Köpa grejer och sen lovade jag att hälsa på på jobbet också. Hehe.


Det var min helg! Hur var din? ;P


image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0