Cascada

Gårdagen var lyckad.
Började med att jag, Marre & Terra åkte in till stan för att möta upp Tezza. Vi fick och handla lite saker inför Bulgarien, vilket de bara är 9 dagar kvar till! :O Menmen, sen åkte vi hem. Jag började städa och tvätta och tvingade brorsan att dammsuga. Sen anlände Tezza och sen även Terra. Efter ett tag kom även Jessica, Hanna och Sandra. Och Jag och Tessorna beställde pizza som jag och Terra sen åkte och hämtade sen efter 15minuter en kvart..
Så käkade vi och drack lite. Sen drog Jess, Hanna & Sandra till bussen, de åkte in tidigare än oss. Vi fick sen skjuts utav brorsan kompis. De tackar vi för!
Anlände till krogen och började mingla runt. Thats it. Träffade på Anton & Matte också. Och även Jim och en annan...
Sen spelade ju Cascada också.. Fast iofs så såg jag inte så mycket, stod ju längst bak och jag är ju inte direkt lång. Satt.. jo. Fick sitta på nån snubbes rygg ett tag, så jag såg henne minsann ett tag iaf! Hähä.
Sen ville Jess sitta på min rygg och hon hoppa upp. Efter ett tag tappade jag balansen och vi föll i golvet. Haha. De va bra kul!
Sen dansa Terra med nån gubbe. haha ew ew ew :P
Sen försökte jag få med mig brudarna på efterfest hos Anders, men alla banga så jag åkte själv :P
Tänkte ju ta bussen dit, men den missade jag ju, sen missa jag våran buss hem till oss. Så då fick de bli en bulle till Anders istället. Var en trevlig taxi chaffis iaf hah, så han fick en tjuga i dricks, bara för att Anders sa att jag skulle ge de.. Eller egentligen det var ju 26:- i dricks :O Gosh i taket! Haha
Menmen, trava upp till hans lägenhet. Baah där ska jag bo. Fan va najs de va. Exklusivt haha.
Var ju meningen att de skulle bli lite efterfest, men ingen av oss var så taggade efter kl 3 så då blev de bara 4 rena shotar. Var ju dock inte så gott men vaffan :P De var trevligt!
Sen blev de bums i säng för att försöka sova. Han trängde in mig i väggen den jäveln :| Sen gjorde de inte saken bättre utav att jag frös som en igelkott också, hade ju travat runt i stan i typ över en halvtimme i t-shirt innan jag kom dit.
Mer ska jag nog inte berätta haha.
Menmen vaknade upp vid halv 12 av att jag slog huvet i väggen. Då gick jag upp och kolla på tv med han som redan va uppe.
Sen efter ett tag skjutsa han ner mig till busshållsplatsen. I regnet.. i t-shirt. Brrr! Folk glodde galet :P
Sen mötte jag på Eric också, höhö.

Så nu är jag hemma.. har städat upp efter igår.. Massa burkar och pizza kartonger som var lämnade kvar. Sen hade jag ju glömt att stänga av tvättmaskin innan jag drog igår.. Så den fick jag ta hand om också. Eller brorsan hade ju stängt av de åså. Så de var ju bra de iaf :)

Nu måste jag ta och käka lite "frukost", har inte käkat sen i går vid kl halv 8 typ. Börjar bli lite smått hungrig nu :P

De var min lördag de! En mycket mycket trevlig sådan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0