Vad är dealen med att jag är sämst på att uppdatera?

Jag måste erkänna, jag är sämst på att uppdatera den här sketna bloggen. Sämst sämst sämst.
Har ingen lust liksom. Men nu kände jag för att uppdatera lite bara för att.

Förövrigt då? Vad har hänt? Massor!
Jag är numera brunett. Tro de eller ej. Efter 22år som blondin tog jag tag i saken, okej Johanna och Terra, och färgade håret brunt. Många säger att jag ser äldre ut. Andra snyggare. haha. Jag har väl vant mig nu, ibörjan tyckte jag inte om det och tyckte jag gjort mitt livs misstag. Nu tänker jag inte på de. Nu är det jag.

Annars så har jag varit på två Monday Bar kryssningar! Dom är det bästa jag vet för tillfället. Love! De får en att se hopp i detta tråkiga liv. Man får höra grym musik konstant i 40h, vara med människor som gillar samma sak. Klä sig som en slampa utan att folk tittar snett (Haha det är sant, kjolarna slutar preciiis under rumpan. En del går bara i BH och trosor och stayups) and I love it!
I augusti är det dags igen! :)



Snart ska jag bege mig ut på stan med Hanna. Måste kolla promenad/löpar skor. Jag har alltid sån jäkla energi på kvällarna numera att jag skulle vilja gå bort den. Men man kommer inte så långt med tygskor, eller snarare man får ont i fötterna efter ett tag.





En bild på oss från senaste kryssen!
Den är rar xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0