Sthlm sthlm... Sthlm!

Sitter och pratar massa jobb och sthlms prat med Calen. Vi har samma mål har vi kommit fram till. Att vara bosatt och jobba i sthlm.
Man får ju nästan lite ångest över att man skaffat sig en lägenhet här i uppsala nu. Men sånt går ju alltid att ordna. Fan vad jag hatar sånt här! :P
Jag har älskat sthlm sen jag var bara barnet och kommer nog alltid göra. Så varför inte egentligen ta chansen nu när man kan de?
Jo för jag är... dum.
Inte de att jag inte tycker om uppsala, då jag har alla vänner och bror och syster här. Men sthlm är ju ändå sthlm liksom.
Ångest!


Kommentarer
Postat av: J

You're welcome baabe :) Kolla upp om du kan gå ut den 3e! <3

2010-01-13 @ 12:37:17
URL: http://jessplace.blogg.se/
Postat av: Alina

hejhopp! kikar in =) va ett tag sedan jag titta in här, har varit lite off från bloggen hihi. Ha det fint :) kramar

2010-01-13 @ 13:09:14
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0