Rygg och huvudvärk

Seriöst, jag har haft ont i huvet i flera veckor nu. Sjukt ont. De går ju inte över heller, dessutom är det på samma ställe hela tiden.
Dessutom har jag fått sjukt ont i ryggen, kan knappt sitta.
Fan vad jag klagar

Förövrigt... Håller på att tvättar nu. Måste försöka ha så mycket rent inför flytten ihelgen. Har skottat baksidan så vi kommer åt sakerna i boden. Gudars.

Har egentligen inget vettigt att skriva...

JO!


Fan Niklas, han som köpte mitt hus, han ringde mig idag och frågade om jag hade skottat garaget, nej sa jag, jag har ingen stege. Har bara tagit bort lite på kanterna där jag når. Sen sa han du får inte tillträde i din lägenhet förens 1 april va? Har du mycket möbler osv? Isf kan du få ställa dina saker i de lilla rummet.
WOHO! Förstå vad lättad jag blev. Jag och brorsan har varit lite halvt nervösa inför de, bo 2st på 23kvm med en villas inredning så att säga. Med andra ord, massa saker. De skulle inte gå.
Så jag är superglad och lättad! :)

http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/45/94/36/17991/c2d4f913e3ae55bd

Ungefär såhär känner jag mig just nu :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0