Lämna andras saker ifred, idiot!

Godmorgon folket! sovit gott? De har jag, fick även ett nattsamtal vid tre tiden i natt. De är så det ska vara :)

Ifredags var jag ledig. Dagen spenderades med Terraberra på stan. Käkade lite lunch och shoppade lite. Sen skulle hon till sina kusiner på middag, så jag for hem jag med och försökte hitta nåt att äta. Sara hade tydligen ätit.
Hittade ägg i kylen, äh jag gör väl en omelett tänkte jag. Det blev ingen omelett. De blev en röra. Det roliga här är att jag inte ens tycker om ägg, så jag åt inte så mycket.
Så då tänkte jag att jag skulle ta flingor och mjölk. Hällde upp mjölk i en djup tallrik och skulle hämta flingor. Tomt. Sara hade ställt tillbaka ett tomt paket. Bah!
Så hittade lite gammal oboy i skåpet och några torra knäckebrödsmackor istället som jag satt och knapra på när Sara kom hem och skratta åt mig haha :P

Sen fick jag och Terra skjuts in till Aron. Där vi satt i några timmar. Även Calen, Jimmy, Johan och Hanna var där. Trevligt och ganska lugnt. Fightade lite över vad vi skulle lyssna på.

Tog bussen in till stan. Sprang till min buss, trodde den skulle gå halv 1. Men icke! Den hade gått kvart över 12. Ändra föfan inte tiderna!
Så det var bara att sitta där i en timme och vänta på nästa. Skit kul. Hittade dock en urtråkig tidning jag läste och lyssnade på lite musik. Sen hitta jag nåt roligt spel på mobilen som fick bli min sysselsättning ett tag.
Under hela den timmen jag satt där och vänta, så satt det en full kille bredvid mig, som jag klagade över för Terra. Haha.
Han satt och sov typ. Sen lägger han i från sig sin plånbok på bänken bredvid sig. Inte bra.
Bussen kommer och jag går på. Var så nära att väcka honom när jag gick förbi, eftersom plånboken låg så öppet och han sov. Men gjorde inte de.
Sen sitter jag på bussen och ser när en brud och en kille kommer och sätter sig bredvid honom. Snubben kollar lite på den fulla och sätter sig sedan på hans plånbok. Killen går för att gå på bussen. Snubben sitter kvar, på plånboken. Sen glor han jätte mycket på han killen och sen tar han plånboken och hoppar på sin buss. Jag var så nära att knacka på rutan, men gjorde de inte. Fråga mig inte varför.
Jag fick så förbannat dåligt samvete så jag trodde jag skulle dö.
Ser snubben och bruden åka förbi med sin buss utanför min. Ringer Terra och säger åt henne att ringa TL för att berätta. Vilket hon gör. TL ringer polisen, men dom hade ingen ledig bil för tillfället. Bah, vart är alla poliser när man behöver dom? Dom jagar väl nördar i Brottsunda I guess.
Fick ännu mer dåligt samvete över att han killen var tvungen att hoppa av bussen, för att han inte hade pengar eller nåt...

Lördagen spenderas hemma. Inget vettigt som hände. Tvättade lite. Fixade Spotify. Sen kom Terra över och jag bjöd på mat. Lövbiff, klyftpotatis, bea och massa grönsaker. Smakade lovely!
Sen for vi iväg till Sara L och var där till ungefär 23. Trevligt trevligt. Länge sen jag såg henne, allra minst var där.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Kaakikaaak, ändra min länk ^^.

2009-09-08 @ 15:26:03
URL: http://jessplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0