Uppe med tuppen på lediga dagen

Haha de rimmade ju xD
Idag är jag som sagt ledig. Vaknade 07.40 och kunde sedan inte somna om. Så då gick jag upp. Sara hade inte ens gått till jobbet. Gjorde frukost och fixade lite för att sedan ta bussen som gick 09.40. Snöstorm växlat med solsken hela dagen. What?
In och byta buss för att ta mig till Gränby. Väl där började jag med att sitta och vänta en evighet på en klipptid. Men nu är mitt hår fräscht igen :) Klippte topparna bara, lite vårrensning liksom.
Sen gick jag till banken och frågade om ID-kort. Jag behövde då inget personbevis, är ju myndig, vilket jag anade. Så gick till Fuji och tog kort. Asfula! HAH! Tillbaka till banken och fixa. Och sätta in lite pengar.
Efter det gick jag till Synoptik och gjorde en synundersökning för körkort. Haha segast. Men bättre sent än aldrig.
Nu jäklar! Nu börjar det jobbiga och det extremt dyra! Fy bövelen.
Drog runt och glodde lite där på Gränby tills jag tog bussen till stan igen. Fick föresten med mig en ny piffig bh från H&M också.
Gick och skaffade ett nytt busskort som jag tankade med 500pix på än gång. Lika bra!
Sedan gick jag bara runt och väntade på Terraberra skulle höra av sig. Dom kom aldrig ner på stan. Då blev jag lite halvt grinig, då jag gått och väntat på dom i några timmar. Men men...
Drog runt och kollade lite. Inhandlade nya skor.
Gick till Åhlens och inhandlade lite smink. Bengan fick betala (presentkortscheckar som jag fick i julklapp av jobbet.). Provade det sen när jag kom hem, faaan va piffig jag blev ;) haha!

Jag har gjort av med typ 2000-3000:- idag. Bara dyra saker. Klippning, ID-kort + foto. Synundersökning. Busskort. Smink. Skor. Osv...
Fy bövelen.
Men imorgon är det lön och snart åker vi till STOCKHOLM! :D Dåå ska de brännas pengar minsann ;)


Kommentarer
Postat av: alexandra



Härligt det låter att bara bränna massa haha.



Fan jag trodde bloggjäveln var fixad. Får aldrig iordning på det :(



2009-03-24 @ 22:35:38
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: louise

SV: har du haft en bra dag?:)

2009-03-25 @ 20:57:10
URL: http://lojsss.blogg.se/
Postat av: Therese

Hahaha...Karin..forlat men.."Uppe med tuppen på lediga dagen" rimmar val inte??! Du ar sa rolig!! <3<3<3



Pengarna bara rinner ivag du, huvaligen! Men kul ar det att shoppa eller hur? Man kan ju branna 20.000 pa en dag om man bara vill! No problemo! ]



Exakt vad ska ni gora nar ni kommer till El Stockholma da? Later sa mysigt, onskar jag kunde vara med.

Ska ni ut och vimla pa kvallen eller? Var ska ni? Om du vill kan jag kolla om ni kan komma in gratis pa Ambassador, du vet dar du och jag var forr. Kanner Hakan som jobbar dar ju.



Pusselipuss pa dig min vackra tuss!!!!

2009-03-26 @ 07:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0