Halvt ledig

Vaknade vid halv 10 idag. Är ledig. Men eftersom jag är så snäll och inte kan säga nej, så ska jag jobba åt Putte mellan 16-20.15. Okej, bara 4h men de är drygt ändå.
Gick en liten promenad när jag hade vaknat. Men dock var jag ju tvungen att skotta massa snö så fort jag klev ut genom dörrn. Hade ju snöat massor i natt. Blev genomsvettig och var tvungen att ta av mig vantarna och öppna jackan när jag sen väl var klar.
Hem och käka lite frukost och glo runt lite på nätet. Vann en auktion på tradera föresten. Haha!
Så får se hur de funkar sen, har ju aldrig gjort de. Så ah, de ska bli spännande!

Nu är det inte långt kvar tills lördag. Längtar!
Hoppas det blir lika kul som man har förväntat sig.
Ska ju iaf inviga min nya klänning. Kommer bli susen!


Jag skulle verkligen behöva klippa mig. Får se om jag kan försöka fixa det innan lördag... Dock kommer det nog bli svårt, har inte så stor koll på hur jag jobbar. Men antagligen till 20 många kvällar

Kommentarer
Postat av: alexandra





Ja haha! :D





2009-03-03 @ 12:23:22
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0