Adam Tensta

Igår vaknade jag vid halv 9 ungefär. Gick upp och tog det lugnt och inväntade på att Sara skulle vakna så vi kunde åka in till stan för ärenden. Vid halv 11 klev hon upp.
Strax efter 12 tog vi bilen in mot stan, först till Brorsan för att hämta upp honom. Fick hjälpa bruden att fickparkera. Gick finfint efter ett tag. Knallade in till bror och hans nya lya. Liten men faktiskt mysig. Ett kap!
Grannhuset med Hanna dessutom.
Drog till Ikea och strosa runt. Drog sedan till elgiganten där Sara införskaffa ett Wii. Vidare till Biltema, utan resultat. Sedan tog vi en lunch/middag på Max strax över gatan. Smakade bra. Tjockisar!
Drog sedan till Gränby där vi kollade in nya utbudet av butiker osv. Införskaffa nya strumpbyxor tills på lördag och lite annat krafs.
Tog sedan en vagn och inhandlade veckans mat på kvantum.
Hem och fixa. Sen spontanutgång till People och kollade in Adam Tensta! Trevligt trevligt! Adrian <3 Haha!
Träffade även på massa skojigt folk.

Missade sista bussen pga några grabbs och en seg Sara! :P
Fick sova hos brorsan tillslut!

Helt bra dag må jag säga!


Kommentarer
Postat av: alexandra







Aha, ja jag är helt fast vi guitar hero:et haha. Verkligen skitkul!





2009-03-02 @ 15:19:43
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Josefin

Gumman, jag hittade trojan dock bara i ljusgult. Trycket ar svart med Heidi Klum pa (som gor fuck you) kopte den sa du far kika pa den och se om du vill ha den! Pusss

2009-03-02 @ 15:50:01
URL: http://josefinp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0