Znark

Jag är så fruktansvärt trött hela tiden nu för tiden. Nån dold sjukdom?
Sen vaknar jag alltid tidigt på morgonen. Är helt tvärtemot som jag varit liksom. Då kunde jag vara uppe hur länge som helst och sova hur länge som helst ungefär.
Ajaa...

Idag har jag iaf jobbat. Ganska seg dag. I alla fall dom två sista timmarna, trodde aldrig de skulle ta slut.
Ända sen jag kom tillbaka från Thailand så har jag fått jobba helg. Wtf? Den här helgen som kommer nu, är jag faktiskt ledig. Sen helgen efter det jobbar jag hela. Dessutom har jag en vecka på typ 49h att se fram emot. Not!
Menmen, det är ju bra pengar på helgen. Får la se det så. Hatar ju att jobba helg. Inget för mig helt enkelt.
Måste se till att fira min födelsedag snart också!
Dock går det ju inte den här helgen som går, eftersom då är det tydligen nån eckerökryssning eller nåt med Sara.
Får la ta det om 2 veckor, om jag inte jobbar helg då förstås :(

Igår var jag förövrigt på Vreten med Terra och käkade lite mat. Sen drog vi hem till mig och glodde lite Björn! :)
För söt den grabben! Vi ångrar oss att vi inte gjorde nåt när vi ändå stod typ 1m från karln när vi var i Sthlm. Då stod vi ju och snacka med Soran bara. Men men.. Det kanske kommer ett nytt tillfälle? Man kan ju iaf hoppas på det!


Bild: google.se

Kommentarer
Postat av: natta

;)

hur har helgen varit då?

2009-01-19 @ 05:16:59
URL: http://natalies.se
Postat av: S A N N A

shit vad snygg blogg du har sweetie! :*

2009-01-19 @ 16:43:37
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0