Jag har blivit med playstation

Yeeah! Det blev ett ps2 till slut. Köpte ett utav syrran. Så piffig så!
Nu gäller det bara att införskaffa lite roliga spel, singstar så är det komplett! Har ett singstar redan, de har vi redan invigt! Höhö.

Köpte ju ett bord på ikea sen också. Sen när jag konkat hem det och fixat och trixat och skruvat och snurrat ihop det äntligen, vad händer? Det är för liiiitet! Fan! Det ser fördjävligt ut, enligt min mening. Måste vara lite större. De ser så pluttigt ut.
Så nu ska jag sälja det till brorsan xD Höhö


Igår gick jag med magont konstant hela dagen, och i halsen. Antar att det var efter gastron. Men nu är det bättre. Hade ont i halsen innan idag, men nu är det bra faktiskt. Tack för det!

Ihelgen, är det full rulle!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej hej

söt blogg du har :)





Börja gärna prenumerera med Bloglovin på min om du gillar den. Ha en fortsatt trevlig kväll:)



pussar

2009-02-26 @ 23:11:17
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: alexandra





haha, jaa! Ska testa guitar hero nu haha :) har dus pelat det?





2009-02-27 @ 22:02:18
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0