Fest

Igår efter jobbet drog jag och Sara hem illa kvickt och gjorde oss iordning för att sedan hoppa på bussen en halvtimme senare in mot stan.
Där mötte vi upp Bea för att sedan hoppa på bussen som skulle ta oss till Johannes.
Väl där blev det ölspel. Bea gjorde fel hela tiden och snart var hennes glas tomt.
Vi var väl ungefär 10pers. Väldans trevligt var det faktiskt. Johannes delade ju lägenhet med Niklas och Daniel.
Niklas har ju gått i samma klass som Krull, Hanna och Jocke. Och Daniel älskade Stockholm lika mycket som jag! :D
Det blev vårat stora samtalsämne om kvällen, mycket Sthlm snack! Me likie!
Timmarna gick och sen fick vi springa till bussen som kom precis. Sen begav vi oss till Orange. Lite annorlunda folk där måste jag säga.. Inte riktigt min stil. Men vi hade roligt! Halv 3 tog vi bussen hem som gick jätte fort, och snart var vi hemma!
Riktigt trevlig kväll måste jag säga!

Väntar ivrigt på inflyttningsfesten!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0