Alla hjärtans dag & Platina

Igår var en väldigt lyckad afton!
Dagen började med att stiga upp och knalla iväg till jobbet. Hem och blir bjuden på Flygande Jakob av Sara. Smakade bra!
Sen bestämde vi oss för att dra ut på krogen iaf. Pratade lite med Jossa och bestämde att vi skulle köra lite förfest hemma hos henne innan vi begav oss till stan. Mycket trevligt att träffa henne igen! Blir allt för sällan tråkigt nog! De måste vi göra om!
När vi skulle kliva på bussen, vem sitter då inte bakom ratten om inte självaste Tessa. Trevligt trevligt! ^^,
Kom till stan och det visar sig att Sara glömt sin plånbok, så vi fick springa till Tessas buss igen för att hämta den. Tur att den låg där iaf :)
Tog bussen till Jossa. Väldans trevlig liten lya har hon må jag säga. Bara själva trapphuset var kul. Haha!
Tog lite drinkar där och diskutera allt möjligt som kom på tal. Timmarna gick och tillslut var det dags att bege sig in mot stan. Halkade ner på stan med våra klackar och drog till Platina! Väl där träffade vi på Robin bl.a.
Vid kvart över 2 gick jag och Sara till bussen för att åka hem. Träffade på Fjortis, Eric och en annan Robin på bussen som vi satt och snackade med hela vägen hem. Väl hemma gjorde vi oss massa rostade mackor och drack oboy.
Vid halv 4 kom jag i säng och slocknade som en stock.

Det var min alla hjärtans dag som jag fick spendera med många nära och kära <3


Bilder kommer sen!


Kommentarer
Postat av: johanna

Sv: Med kompisar. Stan eller familjen :)

Själv?

2009-02-15 @ 14:14:14
URL: http://johhannab.blogg.se/
Postat av: georgia

haha de låter ju mysigt :D

2009-02-15 @ 15:18:45
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: Gynning

Nej jag hade ingen otur. ;-)



Ha en bra dag!!

2009-02-16 @ 11:06:04
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0