Leeeeeedig

Fan vad skönt! :)
Sitter och äter frukost och kollar top model.
Måste bara säga köp fan inte Arlas laktosfria mjölk. Fysate vad äcklig den är. Jag får seriöst kvälningar :S Valios är såå mycket bättre, den kan man iaf dricka. Dock mycket dyrare, men fan värt. Men såklart inget slår vanlig hederlig mjölk. Bauu..

Ska börja göra iordning mig och de snart och bege mig till stan.
Skulle kunna åkt och hälsat på Marre, men man måste byta från buss till tåg och krångla, så jag hoppar det idag. Känns som jag bara kommer virra bort mig och hamna i Kiruna istället.

Bah nu är det världens sämsta serie på tv - Våra bästa år.

Nu mår jag seriöst illa av "mjölken". Blää


Kommentarer
Postat av: sandra

sv; haha, ja! men det här är i förebyggande syfte ;)

2008-09-23 @ 09:53:29
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0