Ledig

Yeey idag är jag ledig. Dagen ska nog spenderas hemma med att fixa och dona. Behövs, rejält!  Ska försöka ta och göra rent fläkten ovanför spisen. Mamma gjorde alltid så, och nu behövs det verkligen, den är jätte äcklig. Dock vet jag inte hur jag ska göra för att få bort den, så har skickat ett nödmess till Lisa för att få hjälp. hah.
Sen ska jag nog försöka tvätta lite handdukar och byta dom, skura toaletterna och avlopp, eeew! Kanske inte det roligaste att göra, men behövs. Usch och tvi.
Kan man inte anställa folk för sånt?

Seriöst, vad har hänt med tvn? Det finns ju absolut ingenting att glo på, blir så less! Vad har hänt liksom? Inte ens barnprogramen är roliga längre hah.

Nej nu ska jag ta mig i kragen och gå och fylla på min mobil. Dah pucko tjatar som ass på mig. ORKA!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

nope är inte sådär jätte glad just nu faktiskt :(

2008-09-02 @ 10:18:11
URL: http://lawinborg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

om du har msn kan du adda mig så kan jag förklara :P

2008-09-02 @ 10:33:37
URL: http://lawinborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0