Intriger och varm choklad

Igår ringde Tessa mig 11.42 ungefär, klockan 11.55 hade jag gjort mig iordning och hunnit gå ner till busshållsplatsen för att möta upp Johanna, Emelie, Micke och Salmi. Fick skjuts in av grabbarna till Tessa. Var där ett tag innan vi åkte in till stan. Där blev det för mycket shopping och sen lunch/tidig middag på Max. Åkte vidare till Gränby för att glo jacka till brudarna. Sen hem till Johanna där hon klippte mig och Tessa och hon och Emelie färgade håret.
Sen blev det fest. Hade för ont i magen för att ens kunna sitta upp. Så jag halvlåg i soffan halva kvällen.
Timmarna gick och blev det bråk mellan flickvänner och pojkvänner om man säger så..
Till slut, efter några timmar så blev folket sams och Johanna serverade oss varm choklad och te runt halv 5.
Började knata hem runt kl 05. Och låg i sängen 05.30.
Vaknade halv tolv och slängde iväg ett sms till Alle. Drog på mig kläder och sen klippte vi gräset. Behövdes..
Gick in och käkade frukost och glodde film.

Nu har vi käkat hemmagjord pizza jag och brorsan. Smakade sådär hah.
Imorgon är det jobb igen. BAH!
Jobbar måndag - onsdag. Ledig Torsdag och jobbar fredag och söndag. Gillar't inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0