Hemma och tvättar

Idag blev jag hemma. Kände inte för att bli mer dålig bara för att gå till jobbet, det är inte värt de. Så är hemma idag. Går nog till jobbet imorgon igen skulle jag tro.
Vaknade runt kvart i 8 av världens smäll. Vet inte vad det var, och har inte hittat nåt som fallit i golvet eller så. Så ah, spökar väl :P
Satte mig och glodde på RixMorgon zoo på tv och sen ringde jag och sjukanmälde mig. Slängde i en maskin tvätt och käkade frukost. Har redan hunnit tvätta 3 maskiner nu :) Great. Hade nästan inga rena kläder alls, så det var på tiden.

Nu ska jag ta och göra mig nåt att äta. Ashungrig!


Fick världens nysattack nyss :O



Maten från Personalfesten senast, jag fick ju som sagt 3dubbelt så mycket som alla andra, syns det ens att jag ätit en hel del utav det? Nej ... :P


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: haha jag samlar också till en kamera ;D Min har gått sönder så måste låna pappas hela tiden :P lite smådrygt :)

2008-09-17 @ 13:45:00
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Alexandra

mm de såg gott ut :D

2008-09-17 @ 14:02:14
URL: http://lawinborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0