Gränby centrum

Hemkommen från Gränby nyss. Var dit med Lina en sväng :)
Först åkte vi förbi Anders och hämta några nycklar. In på Willys och handla av Jessica :D Köpte smarties! Smarrigt!
Sen förbi Gränby och glo runt. Hittade inget. Bah! Tycker det inte finns nåt kul i butikerna nu längre.. Eller är jag bara kräsen?
Tror på det först nämnda :P
Men fick med mig en påse Cheese balls och en ask vindruvor hem iaf.. Så får la smaska på det ikväll. Blir nog lugnt ikväll. Vet inte alls vad som händer.. Men vet att jag jobbar imorgon och är så otaggad på det. Men det är jag ju varje gång, så det är väl inget nytt ;)

Föresten, min brorsas kompis Johan, han som blev misshandlad. Han har ju fixat min hårddisk som krashade.  :D Så har suttit och överfört alla bilder på en annan hårddisk nu. Så att det inte händer igen! Då kommer jag gå under om alla skulle försvinna.
Alla minnen. Alla fester från flera år tillbaka. Bilder på mamma, pappa och Tina. Från studenten och från alla ggr vi var på Bigbrother osv. Alla utgångs bilder.. ja allt!
Väldans tacksam att det funkar igen!
Han är en räddande ängel :)

Kommentarer
Postat av: jannica

allt bra idag?

2008-09-20 @ 19:12:06
URL: http://ffashionbyme.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; i know :) speciellt när man längtat efter det :P

2008-09-20 @ 19:12:40
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0