Skiiinande rent

Hej och hå alla glada! Hur står det till? Bra?
Idag har jag jobbat. Ovanligt va? Inte så värst. Men iaf.. Jobb mellan 8.30 - 17. Skönt att sluta tidigt för en gångs skull :) Imorgon blir det stängning, inte lika skönt.
Sen drog jag hem och städade. Tvingade brorsan att dammsuga, behövdes såå mycket. Jösses. Sen skurade jag rent badrummen. Använde något nytt anti kalk tjosan medel på handfatet och badkaret, och gissa. ALLT gick bort :D Fysate, såå jäkla cleaniskt blankt- Bländande xD
Ser ut som helt nya grejer faktiskt.
Jag är stolt!

Nu känns det som jag är hungrig, men det går inte ihop sig, för jag käkade ju för typ 2h sen. Shit the same.

Idag har min brud övningskört buss. Höhö ;D
Gaaanska piffigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0