Hemma från äälskade Stockholm

Så var man hemma från mitt kära Stockholm.
Jag var så förbannad över att vi skulle behöva jobba. Så jag drog med mig Sara till jobbet så fixade det sig att det kom andra och jobba. Haha. Dock har vi inte världens gladaste chef just nu. Men vaffan de skiter jag i. Vi har faktiskt ställt upp 100ggr förr. Så det så!
Hade bara hunnit varit i Sthlm typ 2-3timmar max för att sen behöva vända om hem. Nej tack!
Så, vi tog bussen när väl hade fått klartecken av Bengan in till stan. Hann precis med tåget iaf. :)
Shoppade runt lite. De ända jag fick med mig hem var en kofta. Träffade på Elin, Saras USA kompis. Sen tog vi oss lite mat på Coffeehouse by George. Väl där kom Mr L på besök i ungefär 5min, innan det var dags för han att springa vidare till sin träning. Tråkigt!
Drog lite runt mer. Sen ta tåget hem igen.
Och nu är jag hemma och glor DH :)


En sak är säker i alla fall...
JAG ÄLSKAR STOCKHOLM! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

det gör vi alla! nice där med Mr.L

jag förväntar mig detaljer later

2008-10-14 @ 22:26:58
URL: http://alexandrajacobsson.blogg.se/
Postat av: emelie

Sv: jaa, nästan för hemskt =(



Jag kommer till sthlm om en vecka :D

2008-10-15 @ 01:46:14
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0