Friday night

Är ni vakna?
I am...

Idag vare jobb mellan 12-20. Löningsfredags. Kan inte sluta mer än i kaos. Vilket det gjorde. Tillslut hade jag 4 saker jag var tvungen att fixa samtidigt. Ta tredje kassan, fylla på cola, fylla på chips och fixa i mjölkkylen. Men det löste sig till slut. Sofie fick ta chipsen och Anne mjölk kylen och jag fick sätta mig i kassan. Vagnen med cola glömde jag visst bort på lagret kom jag på nu. Hann fylla på lite granna iaf. :)
Sedan käkade jag kina puffar och hjälpte Sofie med kassaschemat.

Det är tydligen lov för folket nu. Jag vill också ha lov! Ge mig!

Efter jobbet drog jag hem och käkade blodpudding och betalade räkningar. Efter ett tag anlände Alle och sen även Terra. Satt och glodde tv.
Alle är fördomsfull! :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha och du är uttrycksfull!

2008-10-25 @ 12:28:22
URL: http://alexandrajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0