En fredag kväll

Sitter här i min säng med laptopen och lyssnar på Lady gaga för tillfället och surar över Mr L haha. Det är ju jätte kul att vänta på en halvtimme mellan svaren. Eller svar och svar, det blir mest ett "mjaw". Apskaft!
Nog om det...

Ikväll började jag med att trava hem från jobbet med en baguette i handen som jag gick och knaprade på. Kom hem och bredde på lite smör och gjorde lite oboy och käkade min sk middag :P Efter blev det lite godis, eller det var ganska mycket godis. Illamåendet började komma fram men käkade på ändå.
Efter ett tag fick jag ett mess av Johanna så jag travade över dit där det var fest. Väl där möter jag på folket. Alkoholen flödar och de är på sitt bästa partyhumör. Lisa, Johanna och Jossan dansar på golvet och flänger armarna åt alla håll.
Micke blandar en rysk grogg till mig som luktar skurmedel.  Efter ett tag börjar humöret avta, Jim sover halvt i soffan och Johanna och Tessan försöker muntra upp honom med kattmat. Gick sådär.
Runt halv 1 börjar jag knalla hem då folket bestämt sig för att gå och sova, då de skulle upp morgonen efter.
Och här sitter jag nu. Halvt redo för att dejta kudden även denna natt.

Om 4h åker min BS Sara till USA, avis? Nej gud inte alls :P

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken fin blogg du har!

Kika gärna in på min :)

2008-10-21 @ 14:57:50
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0