Måndag

Idag är det måndag. Och länge sen jag uppdaterade igen. Dåligt av mig!
Har mått allmänt piss idag, så var tvungen att gå hem från jobbet, då är det illa! Går aldrig hem.
Men idag kände jag mig bara allmänt... blä. De gick inte längre, så gick hem.
Får se om jag går imorgon eller om jag stannar hemma och kurerar mig med apelsiner och ipren.

Annars då? Vad har hänt?
Hela förra veckan jobbade jag på som vanligt. Fredagen gick segt. Jobbade 10-20.15. Sen drog jag hem till Alle och det var meningen att vi skulle käka chips och grejer. Men det hann vi inte, för att L kom på besök och vi kollade hockeyn. Som vi förövrigt förlora!
Lördagen spenderades först hemma med L. Kollade film och bara var. Sen drog vi in till stan, och jag visade han stan, inte för att det finns så mycket att se, men han ville så. Hah. Shoppade loss på ÖB hann vi med också xD
Sen skjutsa han hem mig och jag åkte till Vreten med Terra och skvallra och käkade kebab. Sen åkte vi till Sara ett tag.
För att sedan åka hem igen. Då åkte jag till Alle och käkade upp chipsen vi inte hann med och kollade hockey igen.
Sen gick jag hem och sov för att sedan gå upp och jobba hela söndagen.

Det var min helg det.

En mycket speciell helg :)



Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hehe jo :) Och främst märker man väl andra saker som tex rutiner och så hur viktigt det är egentligen. Det finns ju så mkt annat än bara själva maten som gör att folk ser ut som dem gör..

2008-05-19 @ 21:50:42
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0