Helgen!

Då var det söndag igen och imorgon är det dags att arbeta igen. Har så ingen lust med det. Men men, vad gör man?

Helgen då, ifredags jobbade jag fram till kl 18. Hem och fixa lite för att sen åka till stan. Fick skjuts in av Anders som körde förbi mig när jag gick till bussen. Så åkte vi till macken först och köpte med chips och en baguette till Terra som inte hade käkat nån middag.
Trallade iväg till Brudarna i Stadsparken där dom satt och drack osv. Trevligt trevligt. Men sen blev det dock jäkligt kallt. Så vi började röra oss in mot stan. Några snodde med sig några filtar de hittade på vägen. Shame!
Knallade omkring ett tag, sen tog Terra och jag bussen hem.

Igår blev det stan och shopping med Terra och Alle, Berra och Balle! xD
Fick med mig några påsar hem. :)
Sen hem och käka på Vreten med Terra. Smakade bra.
Efter det drog vi vidare till Julle och kollade på Euro.
Fel låt vann, men så är det ju jämt, så inget ovanligt..
Grekland skulle vunnit.
Sverige var sämst.
Spanien var skönast.

Idag är det ju Morsdag, så jag och Bror min tog tåget till stan. Köpte med oss rosor och gick sen till kyrkogården.
Syrran och systerdotter kom och vi åkte vidare till Pappa och rensade vidare som vanligt.
Hann långt idag :)
Mycket duktiga må jag säga.
Hann med ett helt rum idag i garaget, och det är ju inte lite grejer det är heller.
Tog 3-4 timmar typ att rensa bara där..
Får visa före och efter bilder sen. Har tat de! :P

Och nu är jag hemma och är galet trött må jag säga.

Tuggar tuggummi som smakar *pip* haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0