Våffeldagen

Tisdagen är över! Tack och lov.
Men den var relativt kul iaf :)
Dock blev det kassan 12-15. Sen upp och käka lite.
Sen satt jag väl kanske i 1-2 timmar och bara snackade med Staffan, Salle och Sofie.
Satt och snackade med Sofie en hel massa om mamma och pappa och grejer som rör allt om det.
Rätt skönt att få prata ut om allt de där.
Känns ju inte som om det finns nån som vågar prata om det iaf eller nån att prata med alls .. Så man får ta de tillfällen som bjuds.

Har tvingat i brorsan våfflor idag :D Jag själv älskar våfflor! Medans bror min avskyr de ungefär. Nerå kanske inte avskyr, men han är väl inte stormförtjust i de. Men det gick i minsann!

Brorsan hämtade även ut mina stövlar idag. Väldigt fina må jag säga.
Det kostade ju bara 100spänn att klacka om dom :O
Jag trodde de skulle kosta såå mycket mer.
Men jag är nöjd. De är superfina!
Var ju meningen att jag skulle ha dom på lördag, men det blir ju inte av nu. :(

image236
Bild: Icakuriren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0