Och där försvann min sovmorgon

Igår åkte jag och Tessa till Sandra och kollade in hennes nya lya.
Kom hem typ kvar över 2. Inte så kul när man skulle upp och jobba 4 timmar senare.
Konstigt nog var jag inte så trött.
Det kommer väl...

Imorgon har jag sovmorgon. Yes! Tänkte jag...
Tills brorsan såg några utbetalningar som går ut den 21. Såå, det är bara att pallra sig upp imorgon bitti och vara i stan kl 10 när de öppnar.
Vad less jag blir!
De lär ju antagligen vara stängt på torsdag och fredag.
Eftersom det är skärtorsdag och långfredag.
Apropå långfredag, den fredagen kommer bli tuff. 2st i kassan. Jag och Lina.
Yes! Jätte bra!
Inte alls många som handlar då va? Nejnej.
Bah!


Idag kom Lina och käkade lunch med mig. Det var trevligt :)
Sen visade hon stolt upp sitt nya körkort hon hade hämtat hem igår.
Höhö!
Vi har resplaner!

Kommentarer
Postat av: marlene

hihi jag kanske blir en av dom som kommer och handlar :)

2008-03-18 @ 22:21:24
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0