Ledig = Städning

Idag är jag ledig. Skönt. Men jobbar imorrn dock. Mindre skönt.
Idag har jag städat hela huset. Finfint. Nästan.
Dock har vi ju inte stans snyggaste hus, men vad gör man när man har mycket grejer och för lite plats?
Har ju hållt på att "flytta" i ett år snart. Haa!
Men möblerade om liite i vardagsrummet.
Får se vad brorsan tycker om de. Dock är det ju inte världens förändring, bara flyttat på lite grejer.
Men lite skillnad iaf :)
Sen har jag dammsugit och torkat av överallt. Och torkat golv samt tvättat.
Ibland kan jag också vara duktig om jag vill. Den du!
Väntar på att brorsan ska komma hem nu.
Så ska jag tvinga med han till ica för att inhandla lite middag.
Dock har jag ett problem. Vet inte vad som ska inhandlas.
Jobbar ju imorgon, alltså behövs matlåda.
Men det är ändå inte nödvändigt.
Vi har ju mat överallt där, så bara att roffa åt sig nåt.
Egentligen...
Ska nog ta och bädda rent i sängen sen också.
Skönt med nytt.
Det får nog bli de nya jag köpte när jag var i Stockholm med Marre.
Har inte invigt det ännu. Pga lite olika anledningar ;)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Du kommer sova som en prinsessa i det fina. :)

2008-03-14 @ 18:36:18
URL: http://fashiondesign.blogg.se
Postat av: Lovisa

Jag hoppas verkligen inte det ;P

2008-03-14 @ 20:17:46
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0