Ett möte med Stockholmarna

Dåligt med uppdateringar på sistone. Har inte orkat bara. Men nu så, tänkte berätta lite vad som skett i helgen.

Ifredags blev det jobb till stängning. Sen blev det bara hemma och ta det lugnt och snacka massa i telefon hela natten och kvällen.

Lördagen. Ringde en snubbe från Mora som ville komma och kolla på bilen. Seriöst, Mora. Det är aplångt :P
Men iaf. Han kom aldrig sen iaf. Skit gubbe. Sen ville han ha den för mycket mindre än vi sagt. Så nej tack, tänker inte skänka bort grejerna.
Sen kom Therese förbi. Vi käkade och samtalade ett tag tills Jessica kom.
Så jag och Jess satte oss i bilen in mot stan.
Mötte upp Terran igen, fick skjuts till Tågstationen ^^.
Sen bar det iväg med tåget till Stockholm! :)
Gick en vända på stan. Sen tog vi tunnelbanan till Rissne för att hälsa på hennes morbror ett tag. Fikade och sen gick vi till Donken och käkade.
Jag kände igen mig jätte mycket när vi kom nerför backen mot Donken. "Här har jag varit förut!" Det visade sig vara rätt! Hade nämligen varit där med Pappa för att besikta en hoj. Se, vilket jäkla minne och lokalsinne jag har. Hähä
Efter maten bar det iväg mot tunnelbanan igen och in mot centralen. Väntade. Sen övertalade jag Jess (eller egentligen gjorde jag inte de, hon ville själv tillslut) att stanna kvar i Stockholm. Visste inte alls vad vi skulle eller så. Men vi besluta oss för att det fick bli krogen. Och så blev det!
Ringde Nattis för att tvinga med henne. Vilket hon gjorde!
I väntan på henne gick vi en vända och kollade efter nån slags "pub" för att dricka lite. På vägen såg och hörde vi en massa massa människor som gick och protesterade mot våldtäktsmän eller nåt sånt. Folk stog och kollade på dom, vi var inte dåliga vi heller så vi stog och glodde också ett tag. De gick på vägen, blockerade alla bilars framfart och sånt. Massa poliser cirkulerade runt dom hela tiden.
Men sen tänkte vi att vi kan ju lika bra åka till henne i Tyresö, istället för att vänta på henne på stan.
Skulle fått skjuts av L. Men det blev inte riktigt så. Han stog istället typ 20m framför oss, vilket vi inte såg, och skratta åt oss två turister i storstan. Haha. Men han ledde oss iaf till centralen så vi kunde ta tåget och sen bussen dit.
Väl där fick vi vänta ett tag på henne sen åkte vi tillbaka igen. Hade bara åkt dit egentligen för att hon skulle få en remsa hon kunde åka med.
Ta bussen och tåget tillbaka till stan. Sen travade vi iväg mot Soft Kök och Bar. (Softbar). Fick komma in gratis och behövde inte heller betala garderoben för att Nattis pojkvän jobbade där. Så det var soft! ;P
Gick och satte oss. Sen ringde Emil. Sen kom han. "Vilken tomte!" som Nattis sa. Haha. Sen råka han spilla öl över Jessica. Det var inte så populärt. Haha. Vilket första intryck.
Efter ett tag kom även L och sa hej. :) Heeelt sjukt. Han pratar inte så! Haha. (Ni som vet vad allt rör sig om vet vad jag pratar om.) Stod och snacka med han ett tag. Spanade in Facket, hans bil. Kallar den för Facket, pga en grej! :P
Sen körde han rejs därifrån. Dåre!
Då hade tydligen Emil blivit utslängd haha. Så snacka lite med han, sen gick han iväg och jag in till brudarna igen.
Sen stängde dom och vi gick mot 7eleven för att de skulle köpa käk.
Nattis och pojkvännen gick iväg till bussen och jag och Jessica travade ner till tunnelbanan för att sitta där på golvet som två fån :D Haha, men det var kul!
Käkade våra chokladpinnar vi fick på centralen när vi kom. Vi satt vid Norsborg. Haha
Sen blev vi utslängda därifrån för att de skulle stänga, så då gick vi till Donken istället och satt där, tills de skulle stänga där också. Men då var ju kl 5 på morgonen så då hade centralen öppnat. Så då fick de bli det.
Satte oss på bänkarna där. Eller Jess låg i mitt knä och sov och jag satt och sov lite halvtaskigt tills halv 7.
Satt och snackade med henne först, men hon somna. Då var det inge kul längre.
Första tåget gick 07.11. Väckte "Uppsalasnubben" som jag lovat och sen gick vi till tåget.
Regnade självklart när vi kom hem till Uppsala.
Jess låna min jacka så jag fick gå blöt till bilen xD
Sen rulla hem. Hemma vid halv 9 och sen pumps i säng. Kunde dock inte somna. Mycket tankar! xD
Men tillslut bestämde jag mig för att somna, vilket jag gjorde.
Tills Brorsan kommer och väcker mig kl 12 för att Syrran kom.
Skulle åka till Pappa och rensa vidare idag.
Gick kanoners. Fick bra ordning idag. Känns skönt!
Vi har tänkt att försöka få det sålt runt Maj. Så vi har en del att fixa med först. Måste fixa någon container och så.
A lot of shit!
Kom hem vid 18 tiden igen. Gjorde mat och nu sitter jag här.

Det var väl ungefär min helg. Ikväll blir det tidigt isäng, även om jag inte vill. Men måste ju. Ny vecka imorgon...


Ska få lite mer bilder av Jessica sen. :) Så visar då!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja kanske lite.. jag älskar också adidas=)

2008-03-10 @ 12:36:25
URL: http://Minnan.blogg.se
Postat av: Sandra

svar; ja det är härlig med lite sol & vår! ha en bra dag.

2008-03-11 @ 14:28:28
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0