Aouh

Idag så höll Anders på att fixa med pressen, de var en kartong som fastnat som han inte fick bort. Så bad han mig, bara för jag är minst på stället, att krypa in där och ta bort den.
Jo tjena, det är en liiten liten springa där bara. :P
Men jag fick in armen iaf, och fick bort den där kartongen till slut.
Sen när jag skulle ta ut armen igen, så fastna den nästan.
Gjorde jäkligt ont, fastnade ju vid armbågen.
Så nu har jag ett sår + blåmärke + smärta där xD
Men vi lyckades ta bort kartongen iaf.
Det är ju huvudsaken dä!

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: låter ju inte helt fel. igår var det en lång dag öppet hus i stan, shopping och sådär. sen var vi ett gäng på kvällen som kollade på melodifestivalen & två filmer. riktigt kul. idag har jag mest slöat, sen suttit på en flera timmar lång middag tillsammans med en av våra spelare. roligt det med.
aj, ont att fastna med armen sådär!

2008-03-03 @ 00:43:07
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Malin

haha som typiskt att man ska fastna överallt där man bara mååste komma in.

2008-03-03 @ 12:18:56
URL: http://minnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0