Utrensning

Igår blev det att glo på en film med Julle och Alle. En OK film.
Sen hem och glo på tv, sen somnade jag. Vaknade till av att jag fick sms vid 3 tiden.
Kommer ihåg att jag svarade på de första messen. Men sen.. jag sov nog när jag svara haha.
Eller jag var på väg att svara. När jag vaknade igen runt 7 så låg mobilen i sängen och det var ett halvt skrivet mess som fanns där.
Lite skumt.

Idag har jag städat. Blev även att rensa ur min garderob. Tyckte det behövdes när det inte gick att trycka in lådan längre. Då fick jag nog och rensade ut 3 påsar med kläder.
Min strumplåda blev nästan tom :O

Nu kom bror min hem. Ska ta ett snack med han nu..

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) jaha sounds great :)



va skumt! vad stod det på smset då? haha, själv så vaknade jag av att jag skrattade i sömnen fast vaknade sen och alla skrattade åt mig som var i samma rum, det var lite skämmigt

2008-06-28 @ 23:18:02
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0