Sjung om studentens lyckliga dar...

Igår tog Johannes studenten!
Och många många andra också förstås.
Men det var han jag firade... :p

Kom till Julia kl 9 på morgonen och gick därifrån strax efter midnatt.
Under den tiden hade vi hunnit varit i stan och tagit emot Johannes och sen hem och fixat med maten och käkat och grejer.
Mycket trevlig dag var det iaf.
Dock för varmt..
Folk säger att man inte ska klaga på värmen, men jo de tänker jag. Jag är en vintermänniska! :PJag gillar när det är snö!


Grattis! :D




Kommentarer
Postat av: Amanda

Jao, dock vare ju itne jag som tog :P

2008-06-06 @ 13:08:12
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: Amanda svarar

okej, ååh jag skulle också vilja ta studenten men har heaö gymnasiet kvar. Men dock ska det bli kul eftersom ska gå estetisk musik och det är det jag verklgein brinner för :)

2008-06-06 @ 17:51:41
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0