Midsommar!

Så var även denna midsommar över.
midsommarafton jobbade jag först mellan kl 8.30 - 16.15. Sen fick jag skjuts av Lisa till Sara. Där även Terra och Lisa var. Satt och inväntade Linda och Linn så vi kunde börja grilla.
Käkade god mat och drack gott. Sen fram med lite mer jordgubbar till efterrätt. Sen lite ölspel.
Sen kom Markus och Markus och ju mer timmarna gick desto mer folk rulla in.
Tillslut var vi ett gäng och vi bestämde oss för att dra vidare till Ekman. Vilket vi gjorde.
Jag Terra och Lisa fick skjuts av Micke och Johanna. Sen kom även de andra efter på cykel.
Hängde där ett tag.
Sen lånade jag en cykel och skjutsade Terra till busshållsplatsen då hon ville hem. Sa att jag skulle ringa henne ca 20min efter för att se hur allt var, om bussen kommit osv. Men bruden svarar inte och jag blir orolig.
Träffade på Nordlund som sa att han skulle skjutsa dit mig. Men sen träffade jag även på Sara som sa att vi blev utskickade för att Ekman skulle sova eller nåt. Hah.
Så alla greppade sina cyklar och trampade på hem till Sara igen.
Fick skjuts av Nordlund som tog en tur förbi nån kompis, lite pinsamt.
Sen gick jag honom därifrån och trampade iväg igen. Ringde Sara som inte låg allt för långt framför oss. Så träffade på henne och några till.
Under hela cykelturen såg vi flera av dom som var på väg till Sara i dikena. Haha.
Sen såg vi även Linda stå på sidan av vägen, sa åt han att stanna men icke. Han trampade vidare..
Kallt som tusan var det också!
Men efter ett tag anländer vi hem till Sara iaf och träffar på folk som redan kommit dit.
Sen kom Linda, visade sig att hon ramlat. Stackarn, var helt blodig.
Hängde hos Sara. Sen kom Frida. Hon käkade mat sen drog hon igen. Haha
Gick och la mig vid halv 5. Vaknade kl 9.
Gick ner och käkade frulle med de andra och tjötade lite.
Sen anlände Terra igen med far sin.
Klockan blev mycket och det var dags att hoppa upp på hölasset vi skulle åka.
Åkte vidare till några för att hämta upp dom och sen vidare till Gåvsta för att hämta upp mer folk. Sen bar vi iväg till Vattholma.
Träffade på Tezza :)
Väl där blev det dragkamp mellan Rasbo, Rasbokil, Vattholma, Tensta och nå mer.
"Vi" vann. Yeah.
Upp på flaket igen och hem igen.
Kom till Sara och så greppade jag och Terra våra grejer och drog vidare hem.

På kvällen bar det iväg på bio med Alle. Sex And The City. Helt okej.
Dock höll jag på att somna. Somnade säkert nån sekund där...
Helt sjukt trött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0