20min kvar

Sitter och räknar ner tiden tills kl 00. Ska nämligen gratta L då :P
Lova att jag skulle vara först hah :P

Annars idag är det ju tisdag, alla vet väl vad jag tycker om tisdagar?
Jag HATAR dom!
Men jobbade ett skönt pass idag iaf, 8.30 - 16.00 :)
Såå det var skönt.
Sen drog jag hem och glodde tv och käka chokladpudding.

Imorgon är jag ledig. Då ska jag fara in till stan. Måste till banken och lösa in lite checkar samt till apoteket för att hämta ut lite medicin. Sen ska jag väl även glo runt lite och se om jag hittar nåt spännande ^^,
Är ute efter ett par vita jeans. Har ett par, men dom har jag vuxit ur. Jag har blivit tjockis :(
Köpte dom förra året har jag för mig.
Katastrof!
Ingen mer chokladpudding nu! :P

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

finns fina vita jeans på JC har jag för mig =), vet du vad? Lyssnar inte du på hiphop och sånt? har vunnit jay z biljetter :D:D

2008-06-18 @ 00:25:10
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du tjockis? HA!

2008-06-18 @ 12:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0