Lördag

Jag har så påhittade rubriker, har jag inte? ;P

Idag är det iaf lördag. Ska om ett tag åka till pappa och rensa. Japp, jätte skojigt. Men vad gör man?
Sen ikväll får vi se vad som händer. Har ju en del alternativ. Två lite mer lockande och 2 lite mindre. Vad det blir vet jag inte än. Ska snacka ihop mig med Terra sen.

Igår så följde jag med Terra föresten till Ikea och Bauhaus, där vi införskaffade lite nödvändigheter till hennes nya place.
Älskar att gå på Ikea. Längtar nästan tills jag flyttar och får gå och shoppa gärnet där. Hah.
Sen drog vi och käkade kebabtallrik och drack cola på Vreten. Smakade mums.
Sen tog vi en tripp till Putte och Paulsson. Satt och spelade Wii tills 12. Då åkte vi hem till mig och satt och gjorde ingenting och sen drog Terra hem och jag gick och sov.
Satt och spelade nåt kaninspel. Haha helt kul. Vilka fantasier folk måste ha som gör såna där spel.
En grej var att man skulle lyckas få en annan kanin att somna med hjälp av att slå han med en korv. haha.
Kan ju säga, att jag vann xD Höhö

Är ledig hela helgen, uunderbart!
Sen jobbar jag bara en vecka till och sen har jag semester i 3 veckor. Ska bli lite lätt najs va ;D
Får se vad semestern har att erbjuda.
Dock vet jag en del jag ska göra.. Fixa huset. BAH!
Annars kanske det blir en tripp med brudarna nånstans i landet.
Allt beror på hur långt vi har kommit med huset. Bah förstör allt de där.
Skit grejer!!

På fredag är det ett år sen... :O

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) tack, en av mina största drömmar :)

2008-07-06 @ 15:41:23
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0